Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Monday, February 2, 2009

Kerja Last Minutes......

Salam,

Walau pun minggu ni sangat pack dengan assignment yang perlu dihantar pada minggu hadapan serta sibuk dengan preparation untuk presentation namun aku cuba meluangkan sedikit masa untuk mencoretkan sesuatu dalam blog ini.

Kesedaran ini wujud ekoran insiden yang terjadi dalam kelas aku hari ini dan hampir menjebak aku dalam perangkap yang aku bina sendiri. Mujurlah laptop kesayangan aku ini menyelamatkan aku. Untuk pengetahuan korang hari ini Mdm Bel but rehearsal sempena presentation public speaking untuk 2 minggu lagi. memang kami telah sedia maklum. namun biasalah kami masih bersikap sambil lewa.. (itulah masalah aku sebenarnya).. kerja last minut.

aku sendiri tak tahu macam maner harus ku ubah attitude buruk aku ini. Akibat daripada attitude buruk ini, rehearsal aku dan kawan-kawan kebanyakannya cuma dapat gred c- sahaja. Hum itulah dia.. Kerja Last minutes. tapi aku rasa aku masih berpotensi untuk membuat pembaikan terhadap teks aku sebab presentation yang sebenar ada 2 minggu lagi.. So... aku nak buat kerja aku sekarang.. tata..titi..tutu..

Ps :- kawan2 tolong lah tegur saya yang suka buat kerja last minute ni.. ok.. samer2 tegur2 erg..

3 comments:

ChuHasDa said...

xbaik tau!!!
ape yg pnting....KERJASAMA!!!
Kami xbesar, kami xkuat...bila bekerjasama....semua jd mudah!!!

DeaN said...

Buli jew..
tp kalo da budaya buli semakin berakar umbi..
akan ku kenang NiCK sYAhmi sebagai pencetus budaya..
BANGGA la sket!!!

miss comel said...

maner bleh kecian dier.. aku rela buat sendiri daripada buli sebab dier maner tahu nak buat aper.. kuikuikui.. buli cara lain takper...