Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Friday, February 6, 2009

Pre Basic Day

Salam, maaflah kawan2 sebab dah tak update beberapa hari coz bz ngan pre basic day. Di samping tu, server yang sangat lembab kat taman lembah bujang ni menyebabkan aku tak leh nak update. hum.. anyway, aku nak kasi tau yang perjalanan Pre Basic Day berjalan sangat l;ancar.Dan ketika aku tulis entri ini. Aku ada kat Park evenue untuk tournament Boling.

Untuk makluman korang semua, geng aku dah menang untuk Street Soccer perempuan tempat ketiga dan Volleyball temapat kedua. Walaupun geng kitorang sangat minoriti tapi sekali berentap memang jadi tumpuan.

ok next time aku akan masuk kan pic2 sepanjang program ni. untuk hari ini, cukup takat ni je kot.

2 comments:

ChuHasDa said...

amboi...sempat lg MENJAJ dgn broadband d park avanue yer...men bowling tu, lempar ke depan jgn ke blakang ok...chaiyok-chaiyok!!

miss comel said...

Jangan tak tau... maklimah kalau main boling, mr.helmi menangis.. tu yang tak msuk tu. Kasi peluang klah kat mr.helmi. Cian dier letih bayak set sendiri.