Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Sunday, February 22, 2009

Senyum Dalam Tekanan

Kadang Kala
kita menangis sebab sedih..
kita menangis sebab gembira.
dan kita menangis sebab air mata itu telah dijadikan untuk ditangisi...

Tapi.. Minggu ini...
Aku tersunyum....
Aku senyum sebab gembira...(adalah perkara yang berbunga dihati)
Aku senyum sebab aku tention .. (motivasi diri .. so terpaksa senyum)
dan aku senyum dalam kenangan kerinduan.. (teringat memori silam, so senyum kerinduan)

kadang kala aku ni terlalu rumit dan tersirat..
senyum aku kerana sedih..
dan tangisan aku kerana aku gembira..
namun tak saper tahu.. hati aku sentiasa sedih buat masa ini.. (entahlah, sabar aje)

2 comments:

Anonymous said...

presures.....
can help to be more tough facing future challenges..
smiles always ya...
hehehehe... :-)

miss comel said...

thanx.. i'll try to handle it as good as i can. Dun stop to give a support to me