Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Tuesday, February 17, 2009

Entry Ke 100

salam....

nampaknya kehidupan life campus aku semakin mencabar dengan datangnya lambakan tugasan yang perlu diselesaikan. aku juga terpaksa memontengkan diri dalam banyak aktiviti. Yelah sejak2 kena maeah dengan penasihat peribadi aku tu. huhuhuhuhuhu..

Aper pun aku nak kaci tau semua.. aku curi2 maser untuk menulis entri aku yang keseratu ini. sepanjang aku menjadi blogger yang kadang kala tenggelam timbul ni. tapi aku banyak belajar. hehehehe cumer tak ader maser jer.. mungkin nanti aku akan update maser cuti nanti..

ok lah kepada semua blogger keep writing in tour blog.. dan selalulah singgah kat blog ni..

1 comment:

Anonymous said...

jangan mengharapkan dari orang lain kerana orang lain pun akan melakukan yang sama