Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Tuesday, February 10, 2009

MAJLIS SEKRETARIAT MPP (MASEK)

Salam,

aku baru sahaja pulang dari meeting Majlis Secretariat MPP (MASEK), dan melalui pemahaman aku, badan ini diwujudkan sebagai kata lainnya ad-hoc kepada MPP uitm kedah. Walau bagaimanapun aku sekali lagi diberi kepercayaan untuk memegang jawatan dalam bada ini iaitu sebagai T.Presiden 2. Apa yang aku harapkan, aku boleh menggunakan medium ini untuk membangunkan pelajar di campus ini.

Walaupun penasihat peribadiku telah memberikan nasihat kepadaku dengan menyuruhku memberikan penumpuan sepenuhnya kepada pelajaran namun hati aku yang telah sebati dengan kepimpinan ini tidak dapat lari. Walua bagaimanapun, aku aka memberikan keutamaan kepada pelajaran aku kerana ini tujuan aku ader di camnpus dan bidang kepimpinan ini aku jadikan sebagai platform untuk menimba ilmu kehidupan yang mungkin tak boleh diperolehi di kuliah.

ok lah badan dah letih, aku nak sudahakn assignment aku.

4 comments:

fital said...

salam ziarah

semoga sukses dalam pelajaran

DeaN said...

congrats..
semoga sukses dlm 2-2 bidang..

miss comel said...

thanx ..all myfrens.. u too dean.. nanti stdy Ir samer.. g trip samer2.. ok mas.. jangan lupa ya.. ning nak kemas barang ni..

Anonymous said...

salam ziarah..nak tanya le...saya nie baru dalam membuat blog...mcm mana nak colour kan perkataan tu...apa kod html nye...tq