Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Monday, April 27, 2009

Motor Aku Nak Kena MAndi Bunga????

Alahai motor ku ... hum hari ni bersamaan 27hb 04 2009 (jap aku tetibe blurr dengan tarikh hehehehehhe) sekali lagi motor aku telah membuat kejutan pada diriku. pagi tu aku telah dikejutkan dengan satu berita bahawa "PORSCHE" merah kesayangan aku telah melutu bumper wira orang.. wah!!!! nasib baik aku yang berlagak cool ni tak cepat melatah dengar berita ni..

alkisah bermula bila kawan-kawan aku gi beli makan. balik tu diorang singgah kedai dobi. Dalam masa yang sama adalah sebiji lori gas (yang agaknya tak berapa sedar diri duk parking tengah jalan) telah block motor aku. Member aku yang bawak motor cube untuk kuar dan apabila dia ternampak ada kereta datang dari arah bertentangan dia berhenti untuk berundur kebelakang balik. Tapi wira yang di pandu oleh seorang bro yang memang blurr tu dengan lajunya menghentam "PORSCHE" aku... akibatnye tercabutlah bumper kawan tu.. Member aku cube untuk mengawal keadaan dan akhirnya telah menyebabkan motor aku menyembah ke jalan.. (patahlah skit .....bukan member aku tapi brek tangan motor aku).. nasib baik kawan-kawan aku tak ada apa-apa.

lepas lunch kitorang gi UK (Unit Kesihatan).. pas amik ubat kitorang gi lah cari bengkel kete sebab abang tu tunggu sana. nak settle.. mamat ni memang betul2 blurr.. dier bagi map bengkel pun tak betul.. puas kitorang cari sampai ke kg sg gelam lah... Then bila dah berjumper kitorang discuss... kitorang mintak half-half .. nasib baik dier yang blurr tu setuju... nak ikat bumper jer RM 150 die mintak.. ingat kiter ni tak tau ker.. tapi sebb malas kecoh2.. pihak kitorang bayar RM75 jer..

Hum kesimpulannya di sini aku rasa motor aku ni kena mandi bunga... or jangan-jangan nak naik first prize tak .. hahahahahhahaha....

2 comments:

Anonymous said...

zai...kim slm kat Mr Lu... Aku nak knal...hahaha...
FIZA HALIM

miss comel said...

huhuhuhu.. masalahnye.. mR.Lu tu confirm banyak Bulu.. ko teringin gak ker??? Fiza.. windu bangat sam kamu tau..