Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Saturday, April 4, 2009

Lama Sudah...

salam semua.. lama dah aku tak update blog ni.. kawan2 dah rindu pun..
nyata aku bz sangat sampai tak sempat buka laptop.. alamak bill tenet aku ni dah lah tak sampai-sampai.. ape hal erg.. pelik jugak aku.. aku dari sehari nak call celcom pun dah luper.. tak per nanti aku cuber call lah.. ni way, aku memang banyak nak ceriter.. tunggu lah aku cuti study week nanti.. ni pun dah masuk last week untuk kuliah.. jap jer rupernya dah masuk semester 4 dah aku ni.. risaunyer..

3 comments:

Cik*UmAi said...

huhu..akak sem depan kita kena wat debat bahasa melayu piala pengarah.siti dah list senarai ajk.kita tak terlibat secara langsung.nanti siti discuss ngan akak.tapi nih rahsia kita.jangan gtau sesapa eyh.hanir suh..

ChuHasDa said...

lar...rahsia apenye kalau da publish kat blog...?
aiyoooo....k zaimah, chaiyok2!!...kite pun bz gak, da la jiwa kaco memanjang sem ni....

miss comel said...

ooookaaaiiii... haah lah mai.. dah jadi tak secret lah.. ehehehe... cik mai ni... hum.. amar kenaper jiwa kacau ni... takper kiter doakan amar cepat temu jodohlah... hehehhee