Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Sunday, April 19, 2009

Study Week di Lumut...

hum aku ni memang cukup synonym dengan perangai pelik. Antara kesukaan aku ialah gi jalan ketika menjelang exam. nak release tention. huhuhuhu sebenarnya aku ada hal balik lumut. Rindu anak buah aku.. si Mukis tu selain itu aku di import sebagai Guru Sementera kat Pusat Tuisyen Z'Mukriz (huhuhuhu saje mengubah)..

Aku ni memang berbakat sebagai seorang pendidik cuma entahlah aku malas nak jadi cikgu. Pensyarah ok kowt. hehehehe.. ok nak dijadikan cerita budak-budak memang suker dengan cikgu baru dia ni yelah cikgu dia baik dan melayan kerenah mereka. Berbanding dengan Cikgu s*T*, garang.. (tapi garang untuk kebaikan).. hehehehe...

Kak Long aku memang agrang and serius orang nya.. Kak Long lah katakan.. Student Tua dier kat K-Force pun cakap dier garang. hehehehe cerita special pasal budak-budak ni ialah antaranya ...

a) Mula-mula, hari pertama diorang cakap kat aku "Cikgu S*T* tak ade ker? yeye minggu ni tak kena marah".. tapi memang layak dimarahkan bebudak ni.. nakal...

b) Diorang tanyer aku, "Cikgu belajar kat mana?" aku kasi tau "Universiti" Diorang buat terkejut " Wah.. cikgi belajar kat U..Best tak? Macam-macam diorang tanyer.. siap cakap lagi "kat U pakai pen banyak yer cikgu..(heheheh sebab pensil case aku besar and penuh)..

c) Kelas yang terakhir diorang tanye lagi "Minggu depan cikgu ada tak?".. aku jawab tak ada, esok dah balik. ceeh.. diorang wat sedih plak.. "tak syok arr.."diorang cakap.. siap minta tangkap gambar lagi.. hehehhehe...


Bebudak yang aku ajar.. paling nakal.. yang pakai cap tu.. tapi settle aku kejekan..

No comments: