Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Thursday, April 16, 2009

YUna ..DaN SebeNarnyA...

Salam... aku nak cakap skit ni.. tak tau lah kenaper sejak 2 menjak ni aku minat dengar lagu indi.. huhuhhuhuhuhuhu bukan Hindi.. Indi Band.. tapi sebenarnya aku kenal lagu2 taraf underground ni lama dah sebab abg aku bebudak underground hehehehehe.. Nway.. lagu terbaru kesukaan aku ialah Dan Sebenarnya.. From Yuna...

ini Lirik dier bagi saper yang berminat..

oh bulan
enggan melayan diriku lagi
pabila ...airmata membasahi pipi
dah lagu lagu di radio
seolah olah memerli aku
pabila....kau bersama yang lain

adakah perasaan benci ini
sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
disebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
mula menular dalam diri
pabila kau bersama yang lain

pabila kau merenung matanya
ku rebah jatuh ke bumi
disaat kau benar benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air

dan sebenarnya
aku rindu
aku tak mampu tanpamu.

3 comments:

DeaN said...

miss comel minat lagu ni ek..
add ler dalam blog ni..
sambil bace bule dgr lagu..

miss comel said...
This comment has been removed by the author.
miss comel said...

hehehehe yer lah.. tenang fikiran...