Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Saturday, April 25, 2009

baru lepas satu.. tapi tiga menanti...

Waduh..waduh dengar tajuk entri ni macm menakutkan.. aper yang ilang satu tapi tiga menanti tu erg... hehehehehe...Alhandulillah paper exam pertama aku berjalan dengan baik sekali.. Esoknya aku g release tention jalan-jalan... ambil angin dan semangat.. thanx ya...thanx to someone yang bawak aku jalan-jalan.. i enjoy that time,,, hehehehe.. tapikan bila korang tengok pic-pic aku ni.. korang akan tahu satu fakta yang menakutkan.. jeng..jeng..jeng...tekalah....

Inilah pic-pic aku g jalan-jalan ari ni..









P/S adush.. malu nak cakap.. semester ni stress skit.. perasan tak??? tak lagi?? berat aku dah bertambah-tambah naik.. aku kira hampir 5kg kot untuk sem ni.. sebelum ni berat aku dah ilang hampir 15 kg.. alamak.. takutnya...takper.. cuti ni aku diet baliklah..

No comments: