Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Wednesday, March 11, 2009

Dugaan Seorang Ketua Projek

Hum.. tajuk dengar pun dah ketaq lutut.. dan buat semua tertanya-tanya.. ape ke hal lah minah ni kan.. oklah nak dijadikan cerita, sebenarnya aku suka dapat mendokong tugas dan buat kerja-kerja amal ni. Tinggal lagi yang aku tak suke ialah bila terlalu banyak birokrasi.

Baru-baru ni aku mengalami masalah dengan proposal Social Marketing apabila ia dijadikan bola ping-pong (.. aiks.. macam diplomasi pingpong plak..)ditolak ke sana sini untuk menentukan tabung yang perlu digunakan hanya kerana tajuk kempen yang dibuat itu lebih kepada sukan dan rekreasi yang membuatkan ia tidak relevan untuk dimasukkan dibawah tabung fakulti. Walau bagaimanapun penjelasan aku tegas yang mana aku mahu mempromosikan aktiviti yang dianjurkan oleh Rakan Muda (suci aper niat aku ni.. huhuhuhu).

Sebenarnya ilham kempen rakan muda ni aku dapat bila aku tahu yang

2 comments:

Cik*UmAi said...

tq akak.kamu dah wat yg terbaik..biasala tekanan2 dr pihak2 tertentu tu kan.chayuk!!

Cik*UmAi said...

ha memang pun..aritu kol my besh pwen pun dia nasihat mende yg sama..musuh kita adalah cermin terbaik kita..tapi sy xnk bermusuh lew kak..hukhuk..i love all my pwen..kita semua ibarat satu keluarga.saya harap kita semua dapat bersatu..alah bisa tegal biasakan..