Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Sunday, March 1, 2009

Menghitung hari...

Hari demi hari silih berganti.. terasa semeter ini amat singkat.. ya kita saling berkejar dengan masa. Namun dalam kesibukan itu kita masih sempa tersenyum dah bergurau senda sedangkan kita tahu ada yang masih belum diselesaikan.

hari demi hari,
terasa semester ini bagai baru bermula. rupanya kita sudah hampir ke penghujungnya. hanya tinggal satu bulan lebih sahaja menuju ke final. Aduh kita mula resah.. Hari-hari melihat kalendar. Listkan segala kerja yang masih belum selesai.

hari demi hari,
Hari yang ku tunggu semakin hampir. Duit belanja perkahwinan telah diberi. Mesyuarat blog akan menyusul 8hb Mac ini. Majlis pernikahannya tinggal 20 hari lagi. aku semakin gementar.. hum.hum..hum.. jangan salah faham, bukan aku kawin erg.. mak aku.. hahahah..

dah lah..semakin aku menghitung hari-hari yang bakal aku lalui..seben arnya kau tak ke mana selagi aku terus menghitung dan berdiam diri.. baik selesaikan apa yang sepatutnya diselesaikan.

No comments: