Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Wednesday, March 4, 2009

Aduh aKu TerTidur..

hahahaha.. hari ini aku letih sangat. Pagi aku kuliah kul 8. Walau pun ujan aku redah jugak. pakai rain coat.. yelah skang ni ujan jer. risua aku. nasib baik aku samapi dalam kul 8.10 am tak lah lambat sangat.

pas kelas aku gi pusing town SP cari tiket dan servey barang kawin. then aku g beli lah Radix FC. Alamak memang tak sedap ler. hehehe no komen. Hum pastu aku ader kelas kul 2ptg sampai 4ptg. Memang kelas petang amat mengantuk bagi aku.

balik dari kelas aku pun sembang2 ngan kak nurul dan akhirnya aku naik ke tempat aku beradu. Sebelum tu aku tengok ler cerita mengarut dalam tv3 tu.. cerita baru.. ganti anak betong. ala cerita Jula-Juli bintang berapa pun aku luper.. ke tak ader bintang ntah..

then akhirnya... aku pun terlelap dengan bermimpikan cerita yang mengarut tu.. hahahaha bila aku sedar akak aku call. Alamak dah pukul 7 rupenyer... Aeiseymen.. aku terlepas meeting Basic ler.. itulah masalahnyer kalau dah tidur petang gerenti tak leh kawal punyer lah.. huhuhuhuhuuhu so..aku nak mintak maaf banyak2 pada MT yang lain bak kater dek natrah dalam arab.."ana, asiff ya MT Basic"

No comments: