Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Tuesday, March 3, 2009

kelas rekreasi




Aku nak cerita pasal kelas rekreasi minggu lepas. Memang aku dah ada niat nak ponteng kelas tersebut sebab nak study untuk test. dan apabila nik msg dan ckap kelas tak ader aku pun punyer lah happy tahap gaban.. nak dijadikan cerita hari ni aku ada kelas rekreasi. terkejut aku, ruper2nyer kelas minggu lepas ader seperti biaser. aku pulak memang terpana sekejap. Lepas habis kelas aku jalan balik dengan nik. Nik puh hairan siapa yang msg dier and cakap kelas tak ader, bila bukak balik msg tu, msg tu berbunyi "SALAM. CLASS RECREASI ADA X HARI NI" ler rupernyan yang masuk dalam kepala nik yang tengah peningakibat demam tu ialah "salam. class rekresi x ada hari ni".. huhuhuhuhuuu dah dapat cuti percuma.

ok lah.. well hari ni aku belajar ikatan... korang nak tgok hasil kerja aku?? huhuhuhu bleh ler skit2.. terkenang zaman rebina dulu.. huhuhuhu

2 comments:

JIMMY HEBAT said...

ni mst ahli pandu puteri zaman rebina dl2 ni...
hehehehehehe...

miss comel said...

tak ler jimmy.. kiter Pengakap Sejati.. "Buat Sehabis Baik" hehehehehehe