Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Tuesday, January 20, 2009

UiTM Hari Ini..

Salam,

hari ini macam cerita nak kusampaikan. daripada gembira dan berakhir dengan kesedihan. hari ini kelas IR cancel jadi aku ada free time untuk pulang kerumah dahulu. Pada waktu petang pulak aku pergi ke campus sekali lagi kerana ada kelas kokurikulum. aku pulak balik jam 7 petang. Tapi terpaksa tunggu sebentar sebab kak nurul n hilda nak tumpang. ape lagi balik pantak 3 nasib baik yang hilz tu sekeping ajer.. hehehehhe...

pada malam pulak aku rancang nak gi cc dengan ija. tapi hajat aku tak kesampaian sebab aku and the gang ader paln lain nak buat suprize parti kat umah kak linda. memang best..

tapi lepas tu aku pergi pulak ke cc depan. tetibe aku terkejut sebab ader kemalangan baru terjadi. aku pulak buat-buat berani pergi tengok rapat-rapat dan cuber membantu. tanyer punyer tanyer rupernya student uitm. DPA part 6. sorang ok lah jugak tapi yang selagi entahlah.. aku panjatkan doa agar umur dia dipanjangkan. bayangkan lah, motor kriss masuk bawah treller.. dasyat ar jugak. entah lah.. kiter tunggu perkembangan esok. oklah dah malam .. aku pun dah seram.. nak balik ni. ok.. tata.. selamat malam.. salam...

No comments: