Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Tuesday, August 11, 2009

Serabut Aku Serabut...

salam..

duk tak duk.. ni dah minggu ke 5 perkuliahan.. submitted date untuk 3 assignment utama aku dah dekat dah.. tapi progress dier masih hampeh.. aduyai.. fikiran aku serabut lah skang ni.. serabut yang aku sendiri pintal.. hahahaha...

aku asyik rindu mukris jer.. aper lah dier tgh buat tu erg.. budak tu makin bijak. mulut makin petah berkata-kata. yang paling best dalam seminggu berkali-kali dia call aku. rindu lah tu.. akrab betul dier ngan aku. dah lah makin loya buruk budak tu. mama dier pun dah tak terlayan. harap mukris akan jadi budak yang cerdik n berjaya pada masa depan nanti.. nanti uda kasi hadiah erg.. bezday kish lambat lagi pown...

dalam serabut2 ni, bila aku tengok pic aku maser kecik2 dulu, rasa terubat skit. huhuhu comel jugak aku maser kecik2 erg.. kuikuikuikui...korang nak tengok tak pic aku?



2 comments:

DeaN said...

lorh tang kening xsama pon...huhuhuu

miss comel said...

kening tak tumbuh lagi kowt..