Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Thursday, August 6, 2009

Mandarin Week....

Maaflah aku sejak 2 menjak ni terlalu busy lah. minggu ni macam2 hal.. ayik ujan jer. kesihatan pun agak tidak mengizinkan. tapi aku sempat mengikuti beberapa aktiviti untuk Mandarin Week...

Antaranya aku masuk MANDARIN GAME (ISNIN).. macam2 game kitorang main, antaranya:

a) Angkat kacang dengan chopstick (korang tau depa kasi kacang soya n red bean)
b) Baca number telefon terpantas (Ader 20 list number)
c) teka lagu mandarin (Fail!!! Satu lagu xtau.. tembak jer.. sebu telinga dengar lagu )
d) Pakaian Beragam (Amy jadi model)
e) Calligraphy China (ha.. ni yang paling hampeh!! terpaksa dibatalkan sebab semua kaligrafi yang kitorang buat salah..hahahaha..)

on the next day (Selasa).. aku masuk PUBLIC SPEAKING in MANDARIN Tunas level.. hehehhehe bleh lah. tapi result tak dpt lagi lah.. ketaq lutut gak lah.. aper pun semua peserta tunas dapat pujian sebab we all present dengan penuh bergaya walaupun ramainya orang tak faham punteks kitorang.. kuikuikuikuikui....

patutnya MANDARIN NITE akan diadakan hari ni tapi batal. hampeh!!! macam maner lah aku tak tau. aku n Amy dah sampai depan Dewan Mini sekali aku tengok gelap jer.. aduyai.. buat lotih den jer... frust betul...



Ni lah Chopsticks yang aku gunakan....



aku and the gang....



ni lah lukisan calligraphy "KUMPULAN 6" ... huhuhu dah lah berusnyer dah rosak...tp chop.. bukan aku yang wat tulisan ni.. Lee Loashi aku tulis untuk aku...

No comments: