Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Tuesday, July 7, 2009

Masa yang Terlalu Pantas...

Diam tak diam masa yang berjalan terlalu pantas. entahlah malam ni aku sedikit emosional. Mungkin aku terlalu penat melayan kelas yang asyik batal jer tu.. jadual aku masih banyak ruang kosong dan yanga aku sakit hati, web uitm yang ader masalah myukarkan aku untuk membuat semakan pendaftaran.. sengal betul..

malam ni pulak hujan mencurah2. aku sempat merepair n memomen peralatan dalam umah aku termasuk sliding door aku.. aku ni memang berbakat dalam pomen2 barang ni. Sumtimes i will bcum a wirewomen,sumtimes bcum paipwomen.. huhuhuhuuu.. bakat terpendam.. lepas siap pomen aku kemas bilik aku dan sampai aku tak tau nak buat aper. so aku on laptop..

dalam on laptop aku sempat download beberapa video version karo-k kat youtube.. antaranya ialah lagu :

--> Suara Kekasih
--> dua insan
--> kita insan biasa

sajer jer aku melayan lagu.. selain itu aku turut melayan lagu2 underground yang dah lama tak masuk kat telinnga aku...dulu aku selalu gak dengar.. tapi skang jarang... but starting from now... aku nak dengar balik.. mungkin jiwa aku tengah kacau sekaranh ni...

Senyuman yang terukir tak semestinya menggambarkan kebahagian dihati ini..

No comments: