Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Saturday, July 4, 2009

Kisah Hari penDaftaran..

salam..

hari ini aku telah mendaftar sebagai pelajar semester 4 di campus aku. wowo.. sekejap je rrasanya.. itu lah masa tak penah lalai.. terus berjalan.. kita yang lalai dan selalu mengabaikannya.. banyak lagi kerja kat umah aku yang tak disettelkan lagi.. balik dari pendaftaran , petang aku g Tesco..

Nak dijadikan cerita kebiasaan helmet transformers kak nurul selaluya aku simpan dalam box. tapi hari tu entah macm maner just letak bawah seat. selesai membeli barang aku g kedai kunci. ada plak selak untuk motor aku beli sebb aku rasa macam bahaya jer untuk motor aku. habis shopping aku pun menuju ke motor..

mula-mula aku tak perasan sebab sibuk tolak troli n fikir macm maner nak arrange barang2 .. tiba2 kak nurul bersuara " maner helmet kak nurul.." kitorang kaget sekejap.. helmet kak nurul hilang.. huhuhuuu.. bengangyer.. saper lah yang tak guna tu kan ... curi helmet org..

then aku pun g lah kedai motor kat ngan taman ria.. aku ckp pda aunt cina tu " aunt saya mau beli helmet" "dia sambung.." aiya .. saya tau/.. ni hari , lu orang kelima dtg beli hemet, pergi tesco ker?" di tanya dan aku iyakan.. huhuhuhuhu gila aku mangsa kelima.. hm aoper2 betul lah..

k lah mata dah ngantuk ni.. selamat malam..

No comments: