Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Monday, June 8, 2009

PROGRAM ANAK ANGKAT PJKN 2009 MELAKA TENGAH

SALAM SUMER...

aku 3 hari ni memang bz giler kerana terlibat dengan pogem anak angkat PJKN melaka tengah. mempaga sebagai tuan umah. walau pun pelbagai rintangan dan halangan yang terpaksa dilalui namun aku tetap gembira dengan aper yang aku lakukan. aku cuber menjalankan tugas dengan sebaik mungkin. aper kepuasan yang aku dapat ialah dalam majlis penutup. korang nak tau apesal.. sebaik sajer majlis tamat, Pengarah Jabatan Belia dan Sukan Melaka, en. R . Afendi terus turun dan berjumpa aku. cuak jugak aku kot lah aku salah sebut nama dier. rupernyer dier puji aku habis habisan sebgai mc majlis tu.. (kembang jap hehehehehhe..)

family aku dinobatkan sebagai keluarga 69 yang bahgia. aku amik 8 org anak angkat, 6 lelaki dan 2 perempuan. dan mereka memang rapat giler dengan aku. walau pun ader 8 org jer anak angkat, tapi yang lain2 termasuk urusetia pun suker berkumpul lepak2 kat uamh aku. diorang ckp seronok....huhuhuhuhuhuhuhuhhu... almaklumlah, keluarga aku kan peramah.

macam-macam aktiviti kitorang buat selain hang out.. hehehehe kitorang gi senamrobik, menjala ikan, bbq sama2, gi pasar sama2, gotong royong tanam pokok, naik lori g makan kenduri.. hahahhaa best betoil... walaupun letih sangat...

ok lah buat adik-adik yang disayangi dan dirindui :-

...Arab...Din...Bulat...Botak...Pejal...Afif...Yana..Ija...

Semoga hubungan ukhwah yang kita bina kan berkekalan.

No comments: