Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Thursday, June 4, 2009

LApTop ouH LapTop ku...

hye dah lama aku terputus hubungan dengan blog aku ni dek kerana busy dan keadaan laptop ku yang rosak ini. sedih betul... hari terakhir aku nak ke Lumut, pagi tu dah lah akak aku nak g meeting, semua draft dalam laptop aku.. apo laie mengelabah giler lah dier.. terpaksa aku ikut sekali ke meeting itu untuk cover dier. heheheheehee... aer mission penting.

aper pun yang aku sedihnyer pic suhaila kawin pun habis.. aduh dah nasib malang. selalunya kau copy jer nak pindah kan pic.. tapi ari tu aku cut plak.. taruk kat desktop plak tu.. memang menyedihkan..

skang laptop aku dah ok.. ni baru amik ni aku hantar kat sitiawan.. kenalah 30 ringgit. nak wat back up plak tak bleh.. bengang betol...

k lah, aku skang "paartime bibik" huhuhuuhuhuhuuu anak2 aku dah mengamuk nak main game tu huhuhuhuhhuuu...

No comments: