Semangat Hari Ini...

relax ur mind

Tuesday, June 16, 2009

Aku dan Exora...

Hum lama betol aku tak mngupdate aku nyer blog ni. sejak jadik bibik ni.. huhuhuhuhu... balik dari lumut ari tu aku bz ngan pogem anak angkat. selang beberapa hari aku g KL ngan kakak aku jalan2. la ni rajin betol aku jalan KL, kali ni aku g amik baby kish kat sana n Cuyah aku + kembar.. kembar nak sambut bezday n mak aku plak wat kenduri arwah ayah aku hari sabtu lepas.

memang letih tak campur sakit hati lagi huhhuhuhuhuhuuu.... then untuk beberapa hari aku menjadi bibik. akak aku tinggalkan baby kish kat pahang coz dier ada meeting kat ampang. Bertuah betoil anak aku tu, dia tak ingat skit pun kat baba n mama dier.. bila tanyer adik anak saper dia akan jawab "anak de" takpun " anak cu".. de tu aku ler, mak uda.. chu.. adik danial...baby kish memang pandai n seronok. letih aku melayan mulut dier yang banyak tu.

ari ni mak dia datang sebab esok dah nak balik. malam sempat lagi aku g jalan ngan adik beradik, g danau kota.. best jugak shoping2 huhuhuhu.. k lah ni pun badan letih ni.. ingt nak poser gantilah esok.. huhuhuhuuhuu...

No comments: